måndag, januari 17, 2011

Big fail på den

Helgen blev verkligen inte som planerat. Hade planerat en lugn helg hemma men blev istället fest till kl 07.30 dagen efter. Nu i efterhand ångrar jag mig att jag inte höll löftet om vit månad då jag idag har varit helt slut. Kanske för att jag inte somnade förrän kl 01 igår men det är mitt eget fel så.


Och snart är det onsdag vilket är en stor dag på jobbet för då får jag veta om min provanställning går över till en fast anställning. Jag hoppas verkligen det men känns konstigt om det inte skulle bli så.
Fick förresten nya schemat idag och när utbildningen är slut kommer jag jobba två-tre kvällar i veckan plus varje lördag så jag ser verkligen fram emot lönen sen i mars.


Andra händelser jag ser fram emot just nu är kvällen den 4 februari då jag och kollegorna ska hitta på något skoj och den 5 februari åker jag till Stockholm med en massa tjejer. Blir shopping, middag på någon fin restaurang och lite gott att dricka innan det är dags att ta tåget tillbaka till Gävle.

Underbara Lina
En galen Andreas
Stoffe och Ina


Xoxo / Billgren