lördag, januari 08, 2011

Lördagsmys

Kvällen kommen spenderas i min soffa framför tvn. Var iväg och handlade med Fredrik tidigare idag och han skrattade åt mig som vanligt när jag berättade om mina senaste äventyr. Vi kom båda fram till att jag är ganska fail men att jag i alla fall bjuder på mig själv.

Var som sagt i Hofors igår kväll och åkte hem idag på förmiddagen. Var väl helt okej men det är något som fattas och känner att jag inte har något intresse kvar så det är bara att gå vidare.

Har kollat runt med vännerna igår och idag men alla ska tydligen ut eller så får man inget svar så jag gör mig redo för en kväll själv här hemma. Eller jag har ju min panter Sylve men hade varit nice att snacka lite skit med någon. Så går det när man har en vit månad men ska bli skönt att vakna upp imorgon och inte må dåligt.

Nu ska jag göra en carbonara och fixa mysstämning till kvällen.

Xoxo / Billgren