söndag, januari 02, 2011

Nyårsfesten


Måste erkänna att festen som jag och Lina hade kanske inte riktigt blev som jag hade tänkt. Lina hade stått hela dagen och laga mat så kvällen började med mat och fest hos mig.
Kl 20 skulle vi ta bussen ner till stan för att ta oss till lokalen och jag och Danne var sist från lägenheten och jag insåg att vi skulle missa bussen. När vi kommer till bussen ser vi att Bling har ställt sig framför bussen med utsträckta armar så bussen inte skulle åka ifrån oss.
Väl på bussen började Danne bråka som vanligt för att det var några grabbar där som inte höll på AIK. Börjar verkligen lessna på att detta händer varje gång.

När vi väl var på Bara Vara så började allt bra och vi väntade in resten som skulle komma dit. Men de kom aldrig så att hyra den lokalen för de som var där kändes just då väldigt onödigt då jag kände ca 4 pers av alla som var där.
Hade så höga förväntningar på denna kväll och sen blev det inte alls som planerat. På listan hade vi 40 personer men vi var långt ifrån 40 personer så kl 01 lämnade vi lokalen. Jag, Ella, Bling, Fredrik och hans kompis åkte hem till mig och fortsatte dricka och snacka skit. Kl 05.30 åkte den sista hem så jag gick och la mig och Ella satt kvar och spelade lite musik men gick sen också hem. Hade roligare på efterfesten än vad jag hade på hela kvällen.
Xoxo / Billgren