söndag, februari 27, 2011

Klockren helg

Min blogg borde få pris som Sveriges sämst uppdaterade blogg. Har varit i en rejäl svacka nu sedan det som inträffade för tre veckor sedan men nu känner jag att jag äntligen mår bra och är mig själv igen.

Helgen har varit klockren. I fredags var jag ledig så först var jag på stan med Stephanie och sedan var det kalas hemma hos Andreas. Kvällen avslutades på Slick där vi hade riktigt kul.
Igår satt jag först hemma och tittade på melodifestivalen och drack lite vin sen kl 00 tog jag bussen ner på stan för att möta upp Sean. Vi gick till vårt nya favoritställe O'learys och där var det lika klockrent som vanligt. När det var dags för stängning åkte vi hem till mig där vi lyssnade på gamla klassiker, trance och drack vin. Timmarna gick och när klockan var 05.30 kände jag att det var dags för mig att sova. Kl 15.00 var det dags att gå upp och då kollade vi på Dude, where's my car och låg bakis i soffan.

Har precis tittat på Solsidan och garvat ihjäl mig men vad jag ska göra nu har jag ingen aning om. Titta på film kanske eller gå och lägga mig då jag har en tuff vecka framför mig. Kommer jobba måndag-lördag nämligen. Denna månad har jag många kvällar och jobbar varje lördag plus en söndag. Lönen i april kommer ju slå alla rekord kan jag ju säga och då kommer jag springa och köpa min nya soffa. Kommer bli riktigt awesome.

Nej ska stänga av datorn nu. Sov gott.

Xoxo / Billgren