torsdag, mars 03, 2011

Priceless

I morse när jag vaknade var jag glad att det är torsdag för då är det fredag imorgon. Men kom tyvärr på sen att jag jobbar även på lördag så då ställde jag om klockan och sov en halvtimme till.
Skulle vara så himla skönt att få gå hem imorgon och känna att det är helg men självklart. I slutet av denna månad kommer jag verkligen känna i hela kroppen att jag jobbat varje helg och en massa kvällar men när jag tänker på monsterlönen i april blir jag genast på bättre humör.

Önskar jag hade en massa planer i helgen men jag har absolut ingenting planerat. Eller jo Lina och hennes kille ska skjutsa hem möblerna till mig på lördag efter jobbet så det ska bli riktigt nice men annars tror jag helgen blir ganska död. Men man vet ju aldrig.

Bara för att det är så synd om mig har jag idag klickat hem en ny väska och lite nya kläder till sängen. Väskan är något jag letat efter riktigt länge så jag längtar till nästa vecka när den kommer.

.



Xoxo / Billgren