onsdag, april 20, 2011

Breaking the habit

Jaha då ligger jag nerbäddad i soffan i vanlig ordning. Just nu tittar jag på Greys Anatomy och avslutar sen kvällen med Big Brother. Som vanligt. Jag som inte skulle börja titta på det programmet men nu är jag bänkad varje kväll och funderar på att skaffa 24/7. Så inte okej.

Jag och en kollega satt och pratade idag på rasten och vi sa båda två att vi i varje blogginlägg skriver hur trötta vi är. Därför tänker jag nu bryta trenden och inte nämna något om det för jag tror ni fattat vid det här laget att jag är trött. Jävligt trött.

Börjar för en gångs skull tidigt imorgon och går hem redan kl 11.45. Känns lite konstigt då jag är van vid att börja runt kl 12 och gå hem tidigast kl 20 men tro mig jag njuter av att för en gångs skull komma hem tidigt. Riktigt tidigt. Sen är det påsklov för hela slanten. Eller ja lite grann i alla fall.

Polisen ringde mig idag vilket jag blev glad över för det är väl dags att de hör av sig. Tydligen hade någon annan tagit över utredningen och sedan hade en tredje person tagit över den. Jaja i alla fall ska jag dit på onsdag kl 10 för att titta på övervakningsbilder från den där kvällen i februari och se om denna människa (läs idiot) finns med. Gör han det tänker jag verkligen njuta när jag pekar på skärmen och säger: Där är han. Troligen finns han inte med på bilderna för det har i princip polisen redan sagt men jag hoppas att han finns med. Hoppas så otroligt mycket.

Tänkte inte att detta skulle bli ett så långt inlägg så jag ska nog sluta skriva nu och lägga mig bredvid mitt älskade svarta monster igen.

Good night soldiers.

Xoxo / Billgren