tisdag, april 19, 2011

Honey, I'm home

Ligger helt utslagen i soffan efter dagens arbete. Som jag anade redan innan blev jag kvar ett tag efter stängning då det fortfarande var folk kvar i kö. 60 st för att vara exakt.
Efter ett tag såg jag att jag var helt själv på hela kontoret och det kändes lite kusligt faktiskt. Ingen skön känsla alls och man började inbilla sig att man hörde saker mm. Ja helt galet hur man håller på egentligen.

Har skickat ett mail till polisen idag för nu är jag trött att vänta och på att de säger att de ska ringa mig. Har väntat i över en månad nu och övervakningsbilder ska man väl titta på när minnet är färskt eller hur?

Har förresten hittat den tatuering jag ska göra. Men den ska ritas om och jag ska ha in ett tredje födelsedatum och jag kommer sätta den på min vänstra underarm.




Nu ska jag fokusera på Big Brother.


Xoxo / Billgren