torsdag, april 21, 2011

Långledigt

Yes nu behöver jag inte ställa klockan förrän på tisdag. Känns så jäkla bra ska ni veta.

När jag slutade mötte jag direkt upp Stephanie som skulle shoppa. Jag höll mig ganska lugn då jag inte blir rik förrän på tisdag.
Nu när jag tänker efter så var jag nog världens tråkigaste sällskap. Hängde på och gick efter som en hundvalp.

Blev lite irriterad när jag gick in på en kompis blogg och läste denna rad: " Snart är min födelsedags fest och som de verkar nu kommer jag ställa in den .. iaf ingen som bryr sig om att komma så..."
Jag har sedan länge bestämt med min syster att jag ska följa med till Uppsala på valborg och för att jag skulle kunna vara ledig sista april var jag tvungen att ta ett pass den 6 maj. Samma dag som min kompis fest. Kommer hem kl 20 som tidigast och ska även upp och jobba på lördagen dagen efter. Inte så att jag skiter i att komma för att jag inte bryr mig utan jag jobbar och accepterar hon inte det så är det inte mitt problem. Bara att acceptera att folk kanske inte kan komma för att de har förhinder. Världen går inte under för det utan då bokar man in ett annat datum helt enkelt.

Som sagt ikväll blir det stan med trevligt sällskap. Kan bli att ta någon öl eller två och kanske käka lite. Hur som helst ser jag fram emot kvällen.

Nu ska jag sätta igång med städningen.

So long suckers!

Xoxo / Billgren