lördag, april 23, 2011

Vandrar på moln

Nu är jag hemma hos mig igen. Det visade sig att kvällen på stan i torsdags blev så lyckad att jag har varit med honom sedan dess och därför har jag inte bloggat något. Sorry för det men vissa saker går före helt enkelt.
I torsdags blev det först lite öl på Brända Bocken och sen gick vi vidare till Bishop och käkade lite. Vi satt kvar och pratade en stund innan vi gick hem.
Igår gick vi upp men la oss i soffan istället och lite senare blev det en liten promenad och sedan en sen lunch ute. Efter det gick vi hem till honom och drack lite öl i solen på hans balkong. Efter ett tag kom hans kompis Carro och lite senare Maria. Grymt trevliga måste jag tillägga. Kvällen avslutades på Harrys.
Nu ses vi inte förrän på fredag då jag åker hem och han ska iväg och jobba hela veckan men han kommer hem på fredag och då blir det att umgås hos mig. Can't wait!

Planer för idag? Första lördagen som jag inte har planerat in något. Känns konstigt och fel på något sätt. Ska väl städa i alla fall men något kul vill man ju också göra. Ja vi får se vad som dyker upp under dagens gång.

Dags att göra något vettigt. Försöka i alla fall.

Xoxo / Billgren