torsdag, april 28, 2011

Not so hot

Känner mig inte alls fashion just nu. Håret ser ut som knullruffs, halva nagellacket är bortskrapat från mina naglar och sminket som en gång såg bra ut är en enda katastrof. Anledningen? Jag har städat hela lägenheten. Nu ska jag ta en dusch, lägga en ansiktsmask och sedan sova.

Imorgon är det dagen jag längtat efter hela veckan. Det är fredag vilket betyder att jag får träffa en viss person igen. Vi ska laga mat och bara mysa och umgås. Kommer bli great!

Och på lördag är det dags att packa väskan och åka till Uppsala för att steka med syrran och Johanna. Det största problemet är fortfarande inte löst. WHAT TO WEAR? Jag börjar få panik för hittar inget snyggt på stan men tror det blir mina svarta stuprörsjeans, en vit topp, svart kavaj och sedan klackar på det och min nya kuvertväska i krokodilskinn. So fashion.

Nej nu väntar duschen

Good night soldiers.

Xoxo / Billgren