tisdag, maj 03, 2011

All over again

Oh my fucking god vilken helg alltså. Valborg i Uppsala var helt enkelt legendary! Nu tyckte ju jag att det var en bra idé att lämna mobilen i taxin i Uppsala så jag berättar mer om alla galenskaper imorgon när jag fått tillbaka min mobil och kan lägga upp videos och bilder.

Som ni kanske märkt har det varit två veckor av ren lycka här i bloggen. Nu är det över.
Efter ett sms var allt över. Skrev ett sms och till svar fick jag helt oväntat att vi inte klickar. Eftersom du sagt helt andra saker så vet jag att det bara är skitsnack och att du fick det du ville sen var det dags att dra.
Men alltså. Ett sms? Jag trodde att man var mer mogen och att man har mer innanför pannbenet när man är 31 men snacka om att ha fel. Anledningen till att det blev ett sms var att han är så usel på att göra slut. Det om något är bara skrattretande.
Det som gör mest ont är att han vet vad jag haft för förhållanden, att jag blivit sårad och vad jag gått igenom och ändå gör han så här. Men som Danne sa är det inte min förlust och det kan jag nog hålla med om.

Ingen sömn inatt heller så det blir tufft att jobba till kl 21.15 idag men bara att ta tjuren vid hornen och köra.



Cause I'm losing my sight, losing my mind
Wish somebody would tell me I'm fine
Nothing's alright, nothing is fine
I'm running and I'm crying
I can't go on living this way



Xoxo / Billgren