onsdag, maj 11, 2011

Cravings

Ja hörrni jag har cravings. Sitter här vid mitt skrivbord och är helt lyrisk. Över en klocka. Ja det är sant jag är helt till mig av en jävla klocka. Men det är inte vilken klocka som helst utan en från Daniel Wellington och jag vill ha den med det blå/röda bandet. Enkel, stilren och skitsnygg. Fashion helt enkelt. Beställ här: http://www.danielwellington.se/



Klickade för övrigt hem ett par mörkblå chinos här i veckan. Därav mitt sug efter denna klocka och sedan vore det hett med en röd Lacoste till också. Tur man fyller år snart och syrran ska få en rejäl önskelista från mig.
Men om tre veckor kommer jag spendera en hel helg i Stockholm vilket kommer bli riktigt nice. Blir att bo på hotell, shoppa, ut och käka och bara må bra. Can't wait!

Ni behöver inte vara oroliga över att jag inte bloggat för att jag sitter och mår dåligt över den där killen jag träffade nyss. Var bitter de två första dagarna men sen var jag tillbaka. Back in business liksom. Inte min stil att grina över pojkar så där. Nej done, done and on to the next one.
Inners inne var det en kille som verkligen inte är min stil. Alldeles för vuxen för mig så detta var nog det bästa som kunde hända.

Så gott folk vad är planerna till helgen? Jag är helt ledig och vill ut på äventyr. Call me!

Nu ska jag återgå till mina konversationer som jag har med lite friends of mine.

Sweet dreams allihopa.

Xoxo / Billgren