fredag, maj 13, 2011

Tretton

Denna fredag har varit hur lång som helst. Jobbade till kl 20.45 idag vilket inte kändes så jättekul en fredag men cash tjänar jag. Det som räknas.
De sista timmarna på jobbet var jag mest på dåligt humör och ville bara hem och bädda ner mig. En liten kort man som är en av mina bästa kompisar har återigen gått för långt. Fick ett förlåt men man kan ju undra om han menar det då det har blivit många förlåt den senaste tiden. Men skärper han sig inte får han hitta ett annat gäng han kan umgås med. Men hoppas han inser att han inte kan behandla sina vänner som han behandlar sina tusen brudar. Eller som jag kallar dom, white trash.

Ser fram emot helgen faktiskt. Ska upp och tvätta och städa imorgon sen kommer Bling och Sean över och tar några kalla innan vi ska dra till O'learys. Skönt med en soft kväll ute istället för Slick.
På söndag hoppas jag på fint väder för då ska jag ta en lång promenad, förhoppningsvis sola, ta ut Sylve och bara njuta och må bra.

Nej om man skulle kolla på en film tills man somnar. Ja så blir det.

Good night soldiers.

Xoxo / Billgren