söndag, maj 15, 2011

Trailer Park Trash

Det var fest igår med grabbarna. Jag var ensam tjej som vanligt men jag hade riktigt kul som alltid. Kvällen började hemma hos mig där vi tog några kalla och lite drinkar och senare på kvällen drog vi alla till O'learys. Där visades finalen av eurovision och vi skrek som om det var en fotbollsmatch vi tittade på.
Jag och Bling skulle gå till Slick men det var så lång kö att vi gick till Interpool istället och sedan blev det en promenad hem.

När jag kommer hem ringer Sean och undrar om han och Marreh kan komma över och så klart fick de göra det. Jag och Marreh sitter och snackar i vardagsrummet när jag hör att Sean snackar i telefon med en av alla sina brudar och säger att hon får komma och sova över. Jag blev arg då han inte ens frågat så gick ut och sa det till honom. Till slut frågade han om hon fick komma och jag sa ja. Det visade sig att det var ett trailer park trash som han bjudit. Han vet gott och väl att jag inte vill umgås med sådana människor och absolut inte ha dem i min lägenhet och ändå bjuder han in dem. Denna gång höll jag mig och var trevlig men ska allt snacka med Sean om detta sen. Nu får han aldrig mer ta med folk hem till mig.

Idag har jag bara varit hemma och slöat. Har verkligen mått som jag förtjänat men måste säga att det helt klart varit värt det.

Nu ska jag titta på hockeyn.

Xoxo / Billgren